Проведено скринінгове дослідження залізничників Приволжської залізниці, яке показало, що серед обстежених осіб різних залізничних професій найбільш часто порушення регуляції артеріального тиску виявлялося у машиністів локомотивів. Це служило одній з самих частих причин їх госпіталізації -33,6% в 1997 році і 32,1% в 1998 році, тобто складало приблизно третину всіх випадків госпіталізації.
Результати автоматизованого скрин інгу, проведеного серед 1244 співробітників Приволжської залізниці показали, що ризик захворювання артеріальною гіпертонією найбільш часто виявлений у машиністів і помічників машиністів з надмірною вагою. Нерегулярне, надмірне живлення і м'язова гіподинамія, привели до того, що серед локомотивних бригад ожиріння першого і другого ступеня складали від 17 до 21%. В структурі загальної захворюваності 18,5% складали гастрити, виразкова хвороба шлунку і дванадцятипалої кишки. Виявлені порушення фактичного харчування працівників локомотивних бригад (жирова орієнтація харчового раціону) призводять до того, що 48,8% обстежених мали надмірну вагу тіла.
Таким чином, в рішенні проблем оптимізації праці і поліпшенні здоров'я працівників локомотивних бригад, однією з важливих задач є організація здорового раціонального харчування.
У основу розробки рекомендацій по харчуванню локомотивних бригад були встановлені принципи і правила здорового харчування і підготовлені рекомендації працівникам локомотивних бригад і зразкові меню-розкладки раціонів харчування.
A screening of railwaymen of the Privolzhskaya rail way has been done. It has shown that among the surveyed persons of various railway trades most frequently infringements of regulation of arterial pressure came to light at locomotives drivers. It is one of the most frequent reasons of their hospitalization - 33,6 % in 1997 and 32,1 % in 1998, i.e. approximately one- third of all cases of hospitalization. Results of the automated screening carried out among 1244 employees the Privolzhskaya rail way show that the risk of disease is most essentially revealed by an arterial hypertension at the drivers and their assistants with superfluous weight. An irregular, superfluous feed and muscular hypodynamia have led to adiposity of the first and second degree among locomotive brigades, which constitutes from 17 up to 21 %. In the structure of the total morbidity rate 18,5% constitute gastritises, stomach and duodenal ulcer. The revealed infringements of an actual meal of the workers of locomotive brigades (fatty orientation of a diet) result to the fact that 48,8 % of the persons under survey had superfluous weight.
95
Thus, for the optimization of labour conditions and improvement of the workers of locomotive brigades health the organization of a healthy balanced diet is one of the the most important tasks. The principles and rules of a healthy feed were the basis for the development of recommendations on a feed of locomotive brigades, provisional menus - allocations of diets have been prepared.