Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Рибкін, В. |
|
dc.contributor.author |
Сисин, М. |
|
dc.contributor.author |
Набоченко, О. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-20T22:35:02Z |
|
dc.date.available |
2011-06-20T22:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки / В. Рибкін, М. Сисин, О. Набоченко // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2009. — Вип. 10. — С. 113-122. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1816-1545 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22261 |
|
dc.description.abstract |
Досліджується вплив динамічного навантаження на процес розладнання баластного шару залізничної колії. Для цього застосовано метод молекулярної динаміки, згідно якого шпала та кожна частинка баластного шару розглядаються як окреме тіло, що перебуває у контактній динамічній взаємодії. Практичне значення має оцінка ефективності застосування колійних машин для стабілізації колії різних конструкцій за різної силової дії на колію. Для оцінки стабілізації баластного шару використано розподіл зовнішнього навантаження між частинками баластного шару. З метою визначення ефективності різної силової дії колійних машин для стабілізації колії порівнюється швидкість осідання шпали. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The investigation of ballast layer deterioration under dynamic load effect on a railway track is considered in the paper. Molecular dynamics method is applied for this purpose. According to the method, a sleeper and every particle of the ballast layer is considered as a separate rigid body in dynamic contact interaction with neighbour particles. The practical goal is efficiency estimation of track machines appliance. To estimate the stabilisation of the ballast layer the distribution of external loading between the ballast layer particles was used. To evaluate the efficiency of different force action of railway machines for the railway track stabilization the speed of sleeper sinking is compared. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Исследуется воздействие динамической нагрузки на процесс расстройства балластного слоя железнодорожного пути. Для этого использован метод молекулярной динамики, согласно которому шпала и каждая частица балластного слоя рассматривается как отдельное тело в контактном динамическом взаимодействии с соседними частицами. Практическое значение имеет оценка эффективности применения путевых машин для стабилизации пути разных конструкций и при различных силовых воздействиях на путь. Для оценки стабилизации балластного слоя использовано распределение внешней нагрузки между частичками балластного слоя. Для определения эффективности разного силового действия путевых машин с целью стабилизации пути сравнивается скорость оседания шпалы. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології |
|
dc.title |
Моделювання руху частинок баластного шару залізничної колії за дії вібраційного навантаження на рейки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Simulation of railway ballast layer movement under vibrating loading on rails |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Моделирование движения частиц балластного слоя железнодорожного пути под воздействием вибрационной нагрузки на рельсы |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
625.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті