У статті аналізуються особливості розширення меж реальності в інформаційну добу, яка
перестає бути лише сукупністю об'єктів реального світу, що існують незалежно від людини
і є предметом її рефлексії, тобто об'єктивною реальністю, і доповнюється численними
проявами реальності віртуальної, що є породженням комп'ютерних мереж. Таким чином,
відбувається віртуалізація реальності, що, з одного боку, може слугувати інструментом оптимізації реальних суспільних взаємодій (електронний уряд, електронна комерція), а з іншого -
породжувати в особи відчуття більшої комфортності перебування у віртуальному світі.
The feature of reality's scopes expansion and its complementation by the numerous displays of virtual reality is analysed in
the article. Thus, the virtualization of reality is carried out, that from one side, can serve as the instrument of optimization of the
real public co-operations (electronic government, electronic commerce), and from other to generate the felling of non-engraintion
in reality in the persons.