Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Математична модель залежності рівня шуму транспортного потоку від типу дорожнього покриття

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лобур, М.В.
dc.contributor.author Мельник, М.Р.
dc.date.accessioned 2011-06-20T10:54:01Z
dc.date.available 2011-06-20T10:54:01Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Математична модель залежності рівня шуму транспортного потоку від типу дорожнього покриття / М.В. Лобур, М.Р. Мельник // Моделювання та інформаційні технології: Зб. наук. пр. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 58. — С. 253-259. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0068
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21989
dc.description.abstract На основі експериментальних даних рівня звукового тиску виміряного для різних типів дорожнього покриття і регресійного аналізу побудовано математичну модель, яка дає змогу визначити величину поправки для дороги з типом покриття бруківка і чорне шосе в залежності від стану дорожнього покриття, швидкості і віддалі від джерела. Дана математична модель дає змогу підвищити точність методів прогнозування дорожнього шуму, коли точка розрахунку знаходиться на невеликій віддалі від дороги. uk_UA
dc.description.abstract Based on experimental data of sound pressure level measured fordifferent types of pavement and regression analysis the mathematical model is proposed that helps determine the value of the amendments to cobbles and metalling type of road depending on the condition of pavement, speed and distance from the noise source. The mathematical model allows to improve accuracy of forecasting methods of road noise when the point of calculation is within a reasonable distance from the road. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Моделювання та інформаційні технології
dc.title Математична модель залежності рівня шуму транспортного потоку від типу дорожнього покриття uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 534.629


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис