Розглядається проблема визначення ціни наукового товару, яка саме і цікавить учасників обміну науково-технічними досягненнями. Побудована математична модель визначення оптимальної ціни на продукцію інформаційного профілю з урахуванням особливостей взаємодії оператора телефонних послуг, Інтернет-провайдера та клієнтів оператора телефонних послуг є багатокритеріальною задачею оптимізації.
Рассматривается проблема определения цены научного товара, которая именно и интересует участников обмена научно-техническими достижениями. Построенная математическая модель определения оптимальной цены на продукцию информационного профиля с учетом особенностей взаимодействия оператора телефонных услуг, Интернет-провайдера и клиентов оператора телефонных услуг является многокритериальной задачей оптимизации.
The problem of determination of cost of scientific commodity is examined. Built mathematical model of determination of optimum price on the products of informative type taking into account the features of co-operation of operator of telephones services, internet Provider and clients of operator of telephones services is the multicriterion task of optimization.