Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетингове позиціювання виставкової діяльності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Борисов, О.Г.
dc.contributor.author Колеснікова, К.С.
dc.date.accessioned 2011-05-16T20:04:41Z
dc.date.available 2011-05-16T20:04:41Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Маркетингове позиціювання виставкової діяльності / О.Г. Борисов, К.С. Колеснікова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 21-26. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19898
dc.description.abstract У статті розглянуто процеси формування інституційних засад виставкової діяльності як одного зважливих інструментів маркетингової політики виробників та посередників на сучасному етапі розвитку ринкової інфраструктуриУкраїни uk_UA
dc.description.abstract The article considers the processes of the institutional grounds formation of the exhibition activity as one of the important instruments in the marketing policy of manufacturers and intermediates on the contemporary stage of the Ukrainian market environment development. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Маркетингове позиціювання виставкової діяльності uk_UA
dc.title.alternative Marketing positioning of exhibition activity uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.837 + 339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис