Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Борисов, О.Г. |
|
dc.contributor.author |
Колеснікова, К.С. |
|
dc.date.accessioned |
2011-05-16T20:04:41Z |
|
dc.date.available |
2011-05-16T20:04:41Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингове позиціювання виставкової діяльності / О.Г. Борисов, К.С. Колеснікова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 21-26. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19898 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто процеси формування інституційних засад виставкової діяльності як одного зважливих інструментів маркетингової політики виробників та посередників на сучасному етапі розвитку ринкової інфраструктуриУкраїни |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article considers the processes of the institutional grounds formation of the exhibition activity as one of the important instruments in the marketing policy of manufacturers and intermediates on the contemporary stage of the Ukrainian market environment development. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Маркетингове позиціювання виставкової діяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing positioning of exhibition activity |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330.837 + 339.138 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті