The article describes the main features of curricula of accounting and analytical orientation and aspects of teaching accounting and analytical disciplines: lectures and practical classes using multimedia technologies, applications for accounting and financial analysis, the organization of distance learning, which requires access to modern software products. also contains specific suggestions for improving the perception of accounting disciplines.
У статті описані основні особливості навчальних програм обліково-аналітичної спрямованості та аспекти викладання обліково-аналітичних дисциплін: проведення лекцій та практичних занять з використанням мультимедійних технологій, прикладних програм для бухгалтерії та фінансового аналізу, розглядається організація дистанційного навчання, для якого потрібно забезпечити доступ до сучасних програмних продуктів, також містить конкретні пропозиції для підвищення ефективності сприйняття облікових дисциплін.
В статье описаны основные особенности учебных программ учетно-аналитической направленности и аспекты преподавания учетно-аналитических дисциплин: проведение лекций и практических занятий с использованием мультимедийних технологий, прикладных программ для бухгалтерии и финансового анализа, рассматривается организация дистанционного обучения, для которого нужно обеспечить доступ к современным программным продуктам, также содержит конкретные предложения для повышения эффективности восприятия учетных дисциплин.