У статті розглянуто event-менеджмент як складову частину інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні. Можливості, перспективи та отримання додаткових переваг, які несе в собі організація even-заходів, та незначна увага зі сторони керівників органів публічного управління свідчить про необхідність проведення досліджень у напрямку актуалізації інструментарію event-менеджменту. Зазначено, що застосування технологій, що пропонуються event-менеджментом, дозволяє оптимізувати витрати на проведення заходів, підвищити авторитетність органів публічного управління, підвищити зацікавленість населення в запропонованих event-заходах та лояльність до діяльності органів влади. Визначено, що використання event-менеджменту цілком логічно відображає зміст діяльності органів публічної влади в умовах інформаційного суспільства. Поєднання комунікативної функції та функції надання послуг за змістом і є призначенням сучасної системи публічного управління.
Основними передумовами впровадження концепцій event-менеджменту у діяльність органів влади є демасифікація населення, орієнтир органів влади на споживача адміністративних послуг як повноправного учасника відносин у сфері влади, збільшення попиту на поєднання розважальних та соціальних елементів, потреба у активізації населення задля подолання політичного та соціального абсентеїзму.
В статье рассмотрен event-менеджмент как составляющая часть информационно-коммуникационных технологий в публичном управлении. Возможности, перспективы и получение дополнительных преимуществ, которые несет в себе организация event-мероприятий, и незначительное внимание со стороны руководителей органов публичного управления свидетельствует о необходимости проведения исследований в направлении актуализации инструментария event-менеджмента. Указано, что применение технологий, которые предлагаются event-менеджментом, позволяют оптимизировать затраты на проведение мероприятий, повысить авторитетность органов публичного управления, повысить заинтересованность населения в предложенных event-мероприятиях и лояльность к деятельности органов власти. Определено, что использование event-менеджмента целиком логически отображает содержание деятельности органов публичной власти в условиях информационного общества. Объединение коммуникативной функции и функции предоставления услуг по смыслу и является назначением современной системы публичного управления. Основными предпосылками внедрения концепций event-менеджмента в деятельность органов власти является демасификация населения, ориентир органов власти на потребителя административных услуг как полноправного участника отношений в сфере власти, увеличение спроса на объединение развлекательных и социальных элементов, потребность в активизации населения ради преодоления политического и социального абсентеизма.
The article considers event management as an integral part of information and communication technologies in public administration. Opportunities, prospects and additional benefits of organizing even-events, and little attention from the heads of public administration indicates the need for research to update the tools of event management. It is noted that the use of technologies offered by event management allows to optimize the cost of events, increase the credibility of public administration, increase public interest in the proposed events and loyalty to the authorities. It is determined that the use of event management logically reflects the content of the activities of public authorities in the information society. The combination of the communicative function and the function of providing services in terms of content is the purpose of a modern system of The main prerequisites for the introduction of event management concepts in government are the demassification of the population, the focus of the government on the consumer of administrative services as a full participant in government relations, increasing demand for a combination of entertainment and social elements, the need to activate the population to overcome political and social absenteeism.