Розглядається інструментарій вироблення веб-аналітики в системах управління дистан-ційним навчанням (СДН) на засадах агент-орієнтованого та нейромережевого підходів. Пропонується гібридна агент-орієнтована модель з вбудованими штучними нейронними мережами. Вона забезпечує підтримку оцінювання тенденцій виробництва і поширення знань агентами трьох типів: авторами, т’юторами і студентами дистанційних курсів.
We consider the tools for developing web analytics in learning management systems (LMS) us-ing the agent-based and neural network approaches. A hybrid agent-based model with embed-ded artificial neural networks is proposed. It provides support for evaluating trends in the pro-duction and dissemination of knowledge by agents of three types: authors, tutors, and students of online courses.
Рассматривается инструментарий выработки веб-аналитики в системах управления ди-станционным обучением (СДО) на основе агент-ориентированного и нейросетевого под-ходов. Предлагается гибридная агент-ориентированная модель со встроенными искус-ственными нейронными сетями. Она обеспечивает поддержку оценивания тенденций производства и распространения знаний агентами трех типов: авторами, тьюторами и студентами дистанционных курсов.