У статті висвітлено експозиційну діяльність Всеукраїнського музейного городка / Українського центрального антирелігійного музею в Києві протягом 1930-х рр., розглянуто проектування, функціонування
і трансформації основних експозицій установи, проаналізовано експозиційно-виставкову роботу інституції у контексті тих змін, що мали місце в музейництві
УСРР/УРСР у 1930-х рр. – гранична політизація з початку десятиліття, агресивні антирелігійні кампанії,
перетворення музеїв на «зброю» ідеологічного фронту.
В статье освещена экспозиционная деятельность
Всеукраинского музейного городка / Украинского Центрального антирелигиозного музею в Киеве 1930-х гг.,
рассмотрены проектирование, функционирование и
трансформация основных экспозиций учреждения, проанализирована экспозиционно-выставочная робота
институции в контексте изменений, которые имели
место в музейном деле УССР 1930-х гг. – граничная политизация в начале десятилетия, агрессивные антирелигиозные кампании, превращение музеев в «оружие» идеологического фронта.
The article deals with the exhibition activity of the
All-Ukrainian Museum Town / Ukrainian Antireligious
Museum in Kyiv in the 1930s. Designing, functioning and
transformation of the main museum displays are examined.
The exhibition activity of the museum institution is analyzed
in the movement of changes in museum life and museology of
UkrSSR in the 1930s – edged politicization at the beginning
of the decade, aggressive antireligious companies and turning
museums on the “weapon” for ideological front.