Приведена предложенная авторами информационная технология определения качества коммунальных услуг, в которой качество определено как степень соответствия измеренных параметров услуги их номинальным значениям. Качество определяется тремя взаимосвязанными коэффициентами: мгновенным, частичным и обобщенным. Разработано методическое, программное и частично техническое обеспечение технологии.
Наведено запропоновану авторами інформаційну технологію визначення якості комунальних послуг, в якій якість визначено як ступінь відповідності виміряних параметрів послуги їх номінальним значенням. Якість визначається трьома взаємопов’язаними коефіцієнтами: миттєвим, частковим та узагальненим. Розроблено методичне, програмне та частково технічне забезпечення технології.
The information technology for defining the quality of public utilites is proposed by the authors. That the quality is defined as the degree of conformity of the measured values to its nominal value parameters. The quality is determined by three interrelated coefficients: instant, partial and general. The methodical, software and partly technical support of the technology have been developed.