Визначено передумови формування організаційної культури в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Обґрунтовано вплив організаційної культури на діяльність суб’єктів міжнародного бізнесу. Наведено відмінності між організаційною культурою, культурою організації та корпоративною культурою. Виокремлено підходи до трактування дефініції «організаційна культура», а також найбільш властиві їй риси. Узагальнено важливі особливості організаційної культури як чинника розвитку корпоративної соціальної відповідальності, до яких віднесено загальність, неформальність, стійкість, багаторівневість, багатогранність, багатоаспектність, що дозволить узгоджувати цінності при формуванні певного типу організаційної культури суб’єктів міжнародного бізнесу.
Определены предпосылки формирования организационной культуры в контексте развития корпоративной социальной ответственности. Обосновано влияние организационной культуры на деятельность субъектов международного бизнеса. Показаны различия между организационной культурой, культурой организации и корпоративной культурой. Выделены подходы к трактовке дефиниции «организационная культура», а также наиболее свойственные ей черты. Обобщены важные особенности организационной культуры как фактора развития корпоративной социальной ответственности, к которым отнесены всеобщность, неформальность, устойчивость, многоуровневость, многогранность, многоаспектность, что позволит согласовывать ценности при формировании определенного типа организационной культуры субъектов международного бизнеса.
The preconditions for the formation of organizational culture in the context of corporate social responsibility development are determined. The influence of organizational culture on the activities of international business subjects is substantiated. The differences between organizational culture, culture of organization and corporate culture are shown. The approaches to the interpretation of the definition of "organizational culture" are characterized, as well as the most characteristic of its features. The important features of organizational culture as a factor in the development of corporate social responsibility are generalized, which include universality, informality, sustainability, multilevel and versatility, multidimensionality, which will allow the values to be coordinated in the formation of a certain type of organizational culture of international business entities.