У статті проаналізовано особливості формування
німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які
впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний,
а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що
візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і
впливають на нього образом, а не фактом, й у такий спосіб активізують його образне сприйняття, відтак формують
комунікативний акт відповідь. У процесі дослідження виявлено, що в
креалізованому текстовому комплексі музичного кліпу обидва компоненти (вербальний та зображальний) можуть виступати і як
самостійні носії інформації про зміст пісні, і як взаємопов’язані, при
цьому вербальний компонент кліпу не залежить від зображального, бо він має здібність функціонувати самостійно.
The features of forming German language clip, consideres components
and factors that influence on perception are analyzed in the article. The
clip is examined not as universal, but as unique type of communication
process. It is cleared out that visual and acoustic components intensify the
verbal one and influence on it with the image, not with the fact, and thus
they make the image perception more active, and form communicative actresponse.
In the process of the research we found out that in the krealizeted
text complex of music clip both components (verbal and visual) can be
independent carriers of information about the content of the song, as well as
they can be interconnected. Here the verbal component of the clip doesn’t
depend on the visual one because it has the ability to function
independently.