Виброзащитные системы широко применяются для защиты объектов от динамических воздействий. Наиболее эффективными из них являются пневматические виброзащитные системы, в которых для обеспечения сверхнизких собственных частот колебаний защищаемого объекта устранено основное противоречие, присущее всем механическим (с металлическими упругими элементами) виброзащитным системам, между несущей способностью и жесткостью упругого элемента. При использовании пневматического упругого элемента можно обеспечить сколь угодно малую (квазинулевую) жесткость на рабочем участке статической характеристики с прогрессивным нарастанием жесткости при ходе сжатия и отбоя. Основываясь на этих принципах, предложена новая высокоэффективная система виброзащиты объектов ракетно-космической техники и других тяжелых объектов машиностроения при их транспортировке железнодорожным, морским и автомобильным транспортом.
Віброзахисні системи широко застосовуються для захисту об'єктів від динамічних впливів. Найбільш ефективними з них є пневматичні віброзахисні системи, у яких для забезпечення наднизьких власних частот коливань об'єкта, що захищається, усунуте основне протиріччя, властиве всім механічним (з металевими пружними елементами) віброзахисним системам, між несучою здатністю й жорсткістю пружного елемента. При використанні пневматичного пружного елемента можна забезпечити як завгодно малу (квазінульову) жорсткість на робочій ділянці статичної характеристики із прогресивним наростанням жорсткості при ході стиснення й відбою. Ґрунтуючись на цих принципах, запропоновано нову високоефективну систему віброзахисту об'єктів ракетно-космічної техніки й інших важких об'єктів машинобудування при їхньому транспортуванні залізничним, морським і автомобільним транспортом.
Vibration protection systems are widely used in protecting various objects against dymamic loads. The most efficient ones are pneumatic vibration protection systems, which feature superlow natural frequencies of the protected object. This is achieved by resolving the main conflict characteristic of all mechanical vibration protection systems (systems with mechanical springing elements), namely, the conflict between the carrying capacity and the springing element stiffness. Using a pneumatic springing element allows one to provide an arbitrarily small (quasizero) stiffness in the working portion of the static characteristic with a progressive stiffness increase in bump and rebound stroke. This paper presents a new high-efficiency vibration protection system developed based on these principles. The system is designed to protect space hardware and other heavy machinery products in railway, sea, and motor transportation.