Работа посвящена развитию подходов к определению фактических неровностей железнодорожного пути. Такие неровности традиционно используются в качестве составляющих входного возмущения при расчетах динамического состояния движущегося экипажа. Целью работы является разработка способа определения неровностей пути, более точного и удобного в применении, чем обработка записей показаний вагона-путеизмерителя.
Роботу присвячено розвитку підходів до визначення фактичних нерівностей залізничної колії. Такі нерівності традиційно використовуються як складові вхідного збурення при розрахунках динамічного стану екіпажу, що рухається. Метою роботи є розробка способу визначення нерівностей колії, більш точного і зручного у використанні, ніж обробка записів показань вагона-колієвимірювача.
This work is devoted to the development of approaches to the determination of the actual irregularities of a railway track. Such irregularities are traditionally used as input disturbance components in the simulation of the dynamic behavior of a moving vehicle. The aim of this work is to develop a track irregularity determination method that would be more accurate and easier in use than the processing of track measurement car records.