В настоящее время в Украине для обновления грузового парка железных дорог в качестве одного из вариантов базовых тележек перспективных вагонов приняты новые тележки модели 18-9817 (ICG Motion Control), предназначенные для эксплуатации на железных дорогах колеи 1520 мм в грузовых вагонах с увеличенной до 25 тс осевой нагрузкой. Цель данной статьи – создание износостойкого профиля колес для этих тележек для улучшения их взаимодействия и условий контакта с рельсовой колеей. Применены методы математического моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики.
На теперішній час в Україні для оновлення вантажного парку залізниць за один із варіантів базових візків перспективних вагонів прийнято візки моделі 18-9817 (ICG Motion Control), які призначені для експлуатації на залізницях колії 1520 мм у вантажних вагонах з підвищеним до 25 тс осьовим навантаженням. Мета даної статті – створення зносостійкого профілю коліс для цих візків для покращання їх взаємодії та умов контакту з рейковою колією. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки.
At present, new 18-9817 (ICG Motion Control) trucks designed for 1520 mm railway freight cars with an axle load increased to 25 tf are adopted for freight car fleet renewal in Ukraine. The aim of this paper is to develop a wear-resistant wheel profile for these trucks to improve wheel–rail interaction and contact conditions. To achieve this aim, use was made of methods of mathematical simulation, numerical integration, oscillation theory, and statistical dynamics.