В статье на материале русской литературы пер. пол. XIX ст. рассматривается жизненное пространство светской дамы как репрезентант города. Доказывается, что только при тонко организованном единстве и взаимодополнительности историко-типологического, структурально-семиотического, мифопоэтического и культурологического подходов возможно обнаружить и исследовать город как своеобразное, объемное, внутренне процессуальное единство, зависящее не только от уже сложившейся общей идеи, мифологии города, но и от повседневной деятельности тривиальной светской дамы.
У статті на матеріалі російської літератури пер. пол. XIX ст. розглядається життєвий простір світської дами як репрезентант міста. Доводиться, що за умови тонко організованої єдності й взаємододатковості історико-типологічного, структурально-семіотичного, міфопоетичного й культурологічного підходів, можливо виявити й досліджувати місто як своєрідну, об'ємну, внутрішньо процесуальну єдність, що залежить не лише від уже сформованої загальної ідеї, міфології міста, але й від повсякденної діяльності тривіальної світської дами.
In clause the in the Russian literature of first third XIX vital area lay society wife in the capacity of representative city. Is proved, on the assumption of finely organic accord and complementarily historical-typological, structural-semeiotic, mythpoetic, cultural approach to a problem it is possible make and analyses city in the capacity of peculiar, solid, inwardly proceedings accord what depend on not barely by this now prevalent blanket thought, myth city but day-to-day activity trivial society wife.