Запропоновано метод, що використовує семантично-розмічені відкриті енциклопедичні ресурси як джерело знань для перевірки результатів електронного навчання. Студенти мають побудувати індивідуальну онтологію навчальної дисципліни базовану на основних поняттях та відношеннях між ними, що може містити відповідний семантично-розмічений енциклопедичний ресурс.
Предложен метод, использующий семантически размеченные открытые энциклопедические ресурсы как источник знаний для формализованной проверки результатов электронного обучения. Студенты должны построить индивидуальную онтологию учебной дисциплины основанную на основных понятиях и отношениях между ними, может содержать соответствующий семантически размеченный энциклопедический ресурс.
The authors propose a method that uses semantically-tagged open encyclopedic resources as a source of knowledge for formally validating e-learning outcomes. Students must construct an individual ontology of the discipline based on basic concepts and relationships between them, may contain an appropriately semantically-tagged encyclopedic resource.