Аналізуються соціогуманітарні проблеми розвитку територій, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, роль екологічної освіти у ствердженні позитивних життєвих орієнтирів населення. Визначено завдання та пріоритетні напрями діяльності з формування освітнього простору постраждалих територій як підрозділ програми їх комплексної реабілітації.
Are analyzed sociohumanities problems of development of the territories which have suffered from Chernobyl accident, a role of ecological education in formation of positive vital reference points of the population. Problems and priority directions of formation of educational sphere of the suffered territories as subsection of the program of their complex rehabilitation are defined.
Анализируются социогуманитарные проблемы развития территорий, пострадавших от Чернобыльской катастрофы, роль экологического образования в становлении положительных жизненных ориентиров населения. Определены задачи и приоритетные направления формирования образовательного пространства пострадавших территорий как подраздел программы их комплексной реабилитации.