У статті розкриваються погляди Софії Федорівни Русової на українську школу та слово як на найважливіші засоби виховання моральних та естетичних якостей підростаючих поколінь. Автори аналізують твори Русової для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й на основі власного досвіду розкривають можливості їх використання в дитячих садках та початковій школі.
В статье раскрываются взгляды Софии Федоровны Русовой на украинскую школу и родное слово как на важнейшие средства воспитания нравственных и эстетических качеств подрастающих поколений. Авторы анализируют произведения Русовой для детей дошкольного и младшего школьного возраста и на основе личного опыта раскрывают возможности их использования в детских садах и начальной школе.
In the article the looks of Sofia Fedorivna Rusova open up on Ukrainian school and native word as on major facilities of education of moral and aesthetic internals of rising generations. Authors analyze the Rusova works, which she written for the children of preschool and junior school age and on the basis of the personal experience expose possibilities of their use in children gardens and primary school.