Перегляд Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство, 2009, вип. XX за темою "Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури"
Перегляд Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство, 2009, вип. XX за темою
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Перегляд Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство, 2009, вип. XX за темою "Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури"
Интерес к памятникам древнеукраинской литературы – неоценимого источника истории, культуры, международных связей украинского народа на разных этапах его развития, – закономерное явление. Без познания этого наследия мы не ...
Статья посвящена исследованию исторической прозы. В ней рассмотрено влияние идеологического фактора на украинскую историческую повесть для детей 20 – 30-х годов ХХ века. Поставленная проблема рассмотрена на материале ...
Ключевой особенностью детской литературы, важной, в частности для концептуального ее обозначения и восприятия, является понятие читателя как стратегической перспективы текста и чтения как феномена специфической эстетической ...
У статті розкриваються погляди Софії Федорівни Русової на українську школу та слово як на найважливіші засоби виховання моральних та естетичних якостей підростаючих поколінь. Автори аналізують твори Русової для дітей ...
У статті автор намагалась окреслити проблеми розвитку української дитячої літератури на сучасному етапі. Особливу увагу було приділено вимогам, які повинні ставитись до створення дитячої книги, адже найбільше діти потребують ...
У статті вивчається погляд на проблему формування дитячої особистості у прозі відомого письменника Г. Квітки. Враховано просвітницький світогляд автора та його переконання у визначальній ролі «виховання почуттів» майбутнього ...
В статтi пiднiмаються важливi проблеми, звязанi з вихованням дiтей, ïх становленням та формированням особистостi. Альберт Лiханов – вiдомий россиiський письменник, керiвник Росiйського дитячего фонду, людина, яка знаэ життя ...
Тексти української літератури, які добирають упорядники хрестоматій та шкільних програм, мають неодмінно бути розраховані на вікові особливості, нести світлу, радісну енергетику, не відлякувати дитячу психіку похмурістю, ...