Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Калінін, О.В.
dc.date.accessioned 2020-02-07T15:57:35Z
dc.date.available 2020-02-07T15:57:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.other DOI: 10.37405/1729-7206.2019.2(37).179-184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988
dc.description.abstract Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інвестиційну привабливість цих підприємств. Надано портрет інвесторів, що розглядають інвестиції у диверсифіковані підприємства як частину своєї стратегії. Показано, що впровадження аналізу портрету інвестора, а також маркетингової стратегії сприяє ефективному залученню капіталу для підприємства та посилює його конкурентоспроможну позицію як в його операційній діяльності, так і в сфері фінансового управління. uk_UA
dc.description.abstract Исследованы мировые тенденции развития финансовых показателей крупнейших диверсифицированных компаний мира за последние годы. Определены направления развития, которые демонстрируют современные диверсифицированные предприятия в их взаимоотношениях с инвесторами. Проанализированы факторы, которые оказывают существенное влияние на инвестиционную привлекательность этих предприятий. Предоставлен портрет инвесторов, рассматривающих инвестиции в диверсифицированные предприятия как часть своей стратегии. Показано, что внедрение анализа портрета инвестора, а также маркетинговой стратегии способствует эффективному привлечению капитала для предприятия и усиливает его конкурентоспособную позицию как в его операционной деятельности, так и в сфере финансового управления. uk_UA
dc.description.abstract The global tendencies of the world’s largest diversified enterprises financial indicators development in recent years were investigated. The directions of development that demonstrate modern diversified enterprises in their relations with investors were identified. Factors that have a significant impact on the investment attractiveness of these enterprises were analyzed. A portrait of investors considering investing in differentiated enterprises as part of their strategy was described. It was analyzed that the introduction of investor’s portrait analysis as well as marketing strategy contributes to the effective capital rising of the enterprise and enhances its competitive position both in its operations and in the field of financial management. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Фінанси uk_UA
dc.title Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств uk_UA
dc.title.alternative Финансовые показатели как фактор инвестиционного маркетинга диверсифицированных предприятий uk_UA
dc.title.alternative Financial Indicators as a Factor of Investment Marketing of Diversified Enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336:330.322


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис