Виконано аналіз сучасних тенденцій розвитку малого і середнього бізнесу в Україні. Визначено специфічні соціально-економічні функції малого і середнього бізнесу, для виконання яких необхідне належне фінансове забезпечення завдяки розробці оптимальних варіантів співпраці невеликих підприємств з іншими секторами економіки, зокрема з великими корпоративними структурами, а також державою. Представлено динаміку питомої ваги підприємств малого, середнього та великого бізнесу в Україні, а також динаміку обсягу реалізованої продукції на підприємствах малого та середнього бізнесу за визначений період. Запропоновано ключові заходи в контексті вдосконалення податкової політики підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.
Проведен анализ современных тенденций развития малого и среднего бизнеса в Украине. Определены специфические социально-экономи¬ческие функции малого и среднего бизнеса, для выполнения которых необходимо надлежащее финансовое обеспечение благодаря разработке оптимальных вариантов сотрудничества небольших предприятий с другими секторами экономики, в частности с крупными корпоративными структурами, а также государством. Представлена динамика удельного веса предприятий малого, среднего и крупного бизнеса в Украине, а также динамика объема реализованной продукции на предприятиях малого и среднего бизнеса за определенный период. Предложены ключевые мероприятия в контексте усовершенствования налоговой политики поддержки малого и среднего бизнеса в Украине.
The article is carried out analysis of current trends in the development of small and medium-sized businesses in Ukraine. A number of specific socio-economic functions of the small and medium-sized businesses have been identified, which require adequate financial support through the development of optimal options for cooperation of small enterprises with other sectors of the economy, in particular, with large corporate structures, as well as the state. The dynamics of the share of small, medium and large businesses in Ukraine, as well as the dynamics of the volume of products sold at small and medium-sized businesses for a certain period is presented. Key actions were proposed in the context of improving the tax policy of support small and medium-sized businesses in Ukraine.