Проаналізовано кіносценарний доробок письменника на тлі його екранного втілення та
драматичної долі (“Криниця для спраглих”, “Пропала грамота”, “Камінний хрест”, “Іду до тебе”,
“Вечори на хуторі біля Диканьки”, “Київська фантазія на тему дикої троянди-шипшини”. Розглянуто
також не екранізовану поки що “поему для кіно” “Числа” та “документальну драму-колаж” про
Тараса Шевченка “Гора”.
The screenplays by Ivan Drach have been examined against the background of their screen
incarnations and dramatic fate (“Well for the Thirsty”, “Lost Letter”, “Stone Cross”, “I’m Сoming to You”,
“Evenings in a Hamlet near Dykanka”, “Kyiv Fantasy on the Theme of Wild Rose”). Not yet screened
versions of the ‘poem for movie’ “Figures” and ‘documentary drama-collage’ about Taras Shevchenko
“Mountain” have been surveyed as well.
В статье проанализированы киносценарии писателя на фоне
их экранного воплощения и драматической судьбы (“Родник для
жаждущих”, “Пропавшая грамота”, “Каменный крест”, “Иду к тебе”,
“Вечера на хуторе близ Диканьки”, “Киевская фантазия на тему
дикой розы-шиповника”). Рассмотрены также не экранизированные
пока что “поэма для кино” “Числа” и “документальная драма-
коллаж” о Тарасе Шевченко “Гора”.