У статті здійснено аналіз франчайзингового ринку України в сучасних умовах господарювання. Визначено перспективи розвитку та запропоновано шляхи підвищення ефективності франчайзингових відносин в Україні. Виділено основні проблеми функціонування франчайзингових відносин у контексті сучасного розвитку вітчизняної економіки та запропоновано низку заходів щодо їх розв’язання. Доведено, що стимулювання франчайзингу з боку держави дасть змогу створювати нові робочі місця, сприятиме розробці нових ідей, технологій та методів ведення малого бізнесу, ефективному державному впливу на розвиток різних видів діяльності в цілому, а також допоможе залучити значні іноземні та внутрішні інвестиції у розвиток національної економіки.
В статье осуществлен анализ франчайзингового рынка Украины в современных условиях хозяйствования. Определены перспективы развития и предложены пути повышения эффективности франчайзинговых отношений в Украине. Выделены основные проблемы функционирования франчайзинговых отношений в контексте современного развития отечественной экономики и предложен ряд мероприятий по их решению. Доказано, что стимулирование франчайзинга со стороны государства даст возможность создавать новые рабочие места, будет оказывать содействие разработке новых идей, технологий и методов ведения малого бизнеса, эффективному государственному влиянию на развитие различных видов деятельности в целом, а также поможет привлечь значительные иностранные и внутренние инвестиции в развитие национальной экономики.
The article analyzes the franchise market of Ukraine in the current economic conditions. The development prospects are determined and the ways of increasing the efficiency of franchising relations in Ukraine are proposed. The main problems of the functioning of franchising relations in the context of the modern development of the domestic economy are highlighted and a number of measures to solve them are proposed. It has been proven that stimulating franchising by the state will provide an opportunity to create new jobs, assist in the development of new ideas, technologies and methods for running small businesses, effective government influence on the development of various types of activities in general, as well as help attract significant foreign and domestic investment in development of the national economy.