У другій частині студії (першу див. у №1, 2016) висвітлено поняття “повної присутності”, яке відповідає Кантовому “живому уявленню”, Франковому “дійсному чуттю” і найповніше вбирає у себе смисли, пов’язані з т. зв. правдивістю художнього слова та його здатністю бути важливим чинником повсякчасного витворення людського в людині; на конкретних прикладах розглянуто морально-естетичний вплив образу автора на рецепцію його художнього творива. Доведено, що художній текст і текст дійсності пов'язані між собою складним і неочевидним, але доглибним чином.
The second part of the study (see the first at №1, 2016) highlights the concept of ‘full presence’, which corresponds to Kant's ‘empirical apperception’, Franko’s ‘true sense’ and most fully absorb the meanings associated with so-called truthfulness of the writer’s word and its ability to be an important factor of creating the human in a man. Specific examples demonstrate moral and aesthetic impact of the author’s image on reception of his creation. It is proved that literary text and ‘text of reality’ are interconnected in a complex and non-obvious although profound way.
Во второй части студии (первую см. №1, 2016) освещены понятие “полного присутствия”, соответствующее кантовскому “живому представлению”, Франко “настоящему чувству” и наиболее полно впитывает в себя смыслы, связанные с т. н. правдивостью художественного слова и его способностью быть важным фактором ежечасного творения человеческого в человеке; на конкретных примерах рассмотрены морально-эстетическое воздействие образа автора на рецепцию художественного творения. Доказано, что художественный текст и текст действительности связаны между собой сложным и неочевидным, но глубинным образом.