Стаття присвячена аналізові сучасного (останні десятиліття ХХ – початок ХХІ століть) стану
дослідження постколоніальної художньої парадигми у канадській літературі. Розглядається шлях
трансформації концептів мультикультуралізму, гетерогенності, транскультуралізму в особливу
постколоніальну синкретичну структуру, засновану на суто канадських художніх та світоглядних
ідентичнісних моделях.
The paper explores the modern (last decades of 20th – the beginning of 21st centuries) analytical
researches on the Canadian postcolonial literary paradigm. The ways of the Canadian multicultural,
heterogeneous, transcultural concepts’ transformation into specific syncretic structure based on the
Canadian identical modality are examined.
Статья посвящена анализу современного (последние
десятилетия ХХ – начало ХХI веков) состояния
исследования постколониальной художественной
парадигмы в канадской литературе. Рассматривается
путь трансформации концептов мультикультурализма,
гетерогенности, транскультурализма в особую
постколониальную синкретическую структуру, основанную
на чисто канадских художественных и мировоззренческих
идентичностных моделях.