У даній статті розглянуто використання Unity3D як нового засобу для моделювання дорожнього руху у тривимірному представленні. Unity3D має великий набір вбудованих інструментів для відтворення механіки руху транспортних засобів, навколишнього середовища, а також можливість розробки власних механік та скриптів на основі мови C#. Розроблено алгоритм імітації керування транспортними засобами, який приймає рішення на основі інформації про сигнали регулювання, відстань до найближчих транспортних засобів та перешкод для руху, погодні умови, якість дорожнього покриття. Це надає можливість представити рух транспортного засобу найбільш точно до реальних умов.
В данной статье рассмотрено использование Unity3D как нового средства для моделирования дорожного движения в трехмерном представлении. Unity3D имеет большой набор встроенных инструментов для воспроизведения механики движения транспортных средств, окружающей среды, а также возможность разработки собственных механик и скриптов на основе языка C#. Разработан алгоритм имитации управления транспортными средствами, который принимает решения на основе информации о сигналах регулирования, расстояние до ближайших транспортных средств и препятствий для движения, погодные условия, качество дорожного покрытия. Это дает возможность представить движение транспортного средства наиболее точно к реальным условиям.
This article discusses the use of Unity3D as a new tool for modeling traffic in a three-dimensional representation. Unity3D has a large set of built-in tools for reproducing vehicle mechanics, the environment, and the ability to develop your own mechanics and scripts based on the C # language. An algorithm for imitating the control of vehicles has been developed, which makes decisions based on information about control signals, the distance to the nearest vehicles and obstacles to traffic, weather conditions, and the quality of the road surface. This makes it possible to present the movement of the vehicle most accurately to actual conditions.