На матеріалі роману сучасного сербського прозаїка Мілети Продановича “Сад у Венеції”
висвітлено досвід паратекстуального моделювання семантики твору, притаманний сербській
постмодерністській літературі. Ідеться про функціональність епіграфа і практику її реалізації у
смисловій реконструкції на матеріалі міжтекстових зв'язків із використанням, зокрема, “текстів”
культурологічного дискурсу.
Basing on the novel “Garden in Venice” by a modern Serbian writer Mileta Prodanović, the paper
explores the experience of paratextual semantic modeling typical of Serbian postmodernist literature.
The author touches upon the functionality of the epigraph and its role in the reconstruction of meaning
through the intertextual relations and, in particular, with the use of “texts” from the discourse of cultural
studies.
На материале романа современного сербского прозаика
Милеты Продановича “Сад в Венеции” в статье освещается
опыт паратекстуального моделирования семантики
произведения, свойственный сербской постмодернистской
литературе. Речь идет о функциональности эпиграфа и
практике ее отображения в материале межтекстовых связей
при участии, в частности, “текстов” культурологического
дискурса, представленных в процессе смысловой
реконструкции.