Стаття присвячена вивченню процесів комодифікації та гомогенізації, які можна спостерігати
в сучасному культурному виробництві. Авторка розглядає шляхи та особливості залучення
масової аудиторії до споживання й рецепції сучасних трансформацій літературних творів
(літературний туризм, літературні музеї, сценічні й кінематографічні версії літературних творів,
рімейки, тенденція до гомогенізації високої і низької культури).
The article deals with commodifi cation and homogenization processes observed in contemporary
cultural production. The author considers the ways and peculiarities of mass audience’s involvement
in the reception and consumption of the present day literature transformations (e.g. literary tourism,
literary museums, stage and screen versions and remakes, a tendency to high and low culture
homogenization).
Статья посвящена изучению процессов
коммодификации и гомогенизации, наблюдаемых
в современном культурном производстве. Автор
рассматривает пути и особенности привлечения
массовой аудитории к потреблению и рецепции
современных трансформаций литературных
произведений (литературный туризм, литературные
музеи, сценические и кинематографические версии
литературных произведений, римейки, тенденция к
гомогенизации высокой и низкой культуры).