У статті розглянуто драматичну поему Лесі Українки “На полі крові” через співвіднесеність двох
її основних проблемно-тематичних рівнів – зовнішнього (сюжетно-подієвого) та внутрішнього
(ідейно-символічного). Твір письменниці досліджується крізь призму літературного прототексту
– Біблії та інспірованої нею християнської картини світоустрою. За вихідну основу розгляду
взято авторську стратегію моделювання реальності в координатах суб’єктивного і об’єктивного
підходів до художнього освоєння матеріалу.
The paper explores Lesia Ukrayinka’s verse drama “On the field of blood” as a unity of two major levels:
external (plot) and internal (ideology and symbols). The text of the drama is thereby confronted with its
literary prototext, that is, with the Bible and the Christian picture of the world inspired by it. The background
of the play is stated to be the author’s strategy of world modeling which provides subjective and objective
approaches to the literary material.
В статье сделана попытка рассмотреть драматическую
поэму Леси Украинки “На поле крови” через соотношение
двух её основных проблемно-тематических уровней:
внешнего (сюжетно-событийного) и внутреннего (идейно-
символического). Произведение писательницы исследуется
сквозь призму своего литературного прототекста –
Библии и инспирированной ею христианской картины
мироустройства. Исходной основой работы принято
авторскую стратегию моделирования реальности в
координатах субъективных и объективных подходов к
освоению художественного материала.