У статті досліджуються способи міфологізації та втілення урбаністичної домінанти у п’єсах
Т. Добрушиної (Мельник) “Ніжність”, О. Погребінської (Хребтової) “Осінні квіти”. Авторка розглядає
постмодерну рецепцію архетипу міста й Самості в сучасній українській драматургії, визначає їх
іронічний і містерійний концепти.
In this article, the author investigates the ways of mythologization and literary realization
of urban dominants in “The Autumn Flowers” by O. Pogrebinska (Khrebtova) and
“Tenderness” by T. Dobrushyna. The paper focuses on the postmodernist reception of the city
archetype and of the self in contemporary Ukrainian drama, determining its ironic and mysterial
background.
В статье исследуются способы мифологизации
и воплощения урбанистических доминант в пьесах
Т. Добрушиной (Мельник) “Нежность”, А. Погребинской
“Осенние цветы”. Автор рассматривает постмодерную
рецепцию архетипа города и Самости в современной
украинской драматургии, определяет их ироничный и
мистерийный концепты.