Предложен гибридный контактор переменного тока, в котором введение новых конструктивных элементов и связей позволит обеспечить бездуговую коммутацию цепи как при включении аппарата, так и при его отключении, обеспечить отсутствие зоны возможной коммутации с дугой, подачу питания на схему управления только при замкнутых главных контактах, снизить стоимость, габариты, массу, существенно упростить схему управления и повысить надежность аппарата.
Запропоновано гібридний контактор змінного струму, в якому введення нових конструктивних елементів та зв’язків дозволить забезпечити бездугову комутацію кола як при включенні апарату, так і при його вимиканні, забезпечити відсутність зони можливої комутації з дугою, подачу живлення на схему керування тільки при замкнутих головних контактах, знизити вартість, габарити, масу, суттєво спростити схему керування та підвищити надійність апарату.
The hybrid contactor of alternating current, in which introduction of new structural elements and connections will allow to provide the not arc commutation of circle both at including of vehicle and at his shutdown, is offered, to provide absence of area of possible commutation with an arc, energising on the chart of management only at the reserved main contacts, to reduce a cost, sizes, mass, substantially to simplify a management chart and promote reliability of vehicle.