Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хархун, В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-10T18:26:38Z |
|
dc.date.available |
2018-10-10T18:26:38Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Соцреалізм як канонічне мистецтво / В. Хархун // Слово і Час. — 2010. — № 9. — С. 3-14. — Бібліогр.: 18 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142524 |
|
dc.description.abstract |
У статті відстежено історіографію форм канонічності, проаналізовано типологію канонічних мистецтв.
Стверджується, що соцреалізм як канонічне мистецтво абсорбував усі канонізаційні практики, вироблені в
історії світового мистецтва й теоретичної думки. Соцреалістичний канон побутує як літературна практика,
у котрій сформовані певні стильові норми й заборони; як літературна теорія, покликана виробляти та
обґрунтовувати доктрини; як історіографічна модель літературного процесу. У статті констатовано, що
соцреалізму властива автоканонізаційність як спосіб структурування канону в колонізаційних умовах,
коли російська література постулюється каноном для інших національних літератур. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article focuses on the historiography of canon forms and the typology of canonical arts. The author argues
that, being a canonical art, socialist realism absorbed all canonizing practices produced throughout the history of
world arts and theoretical thinking. The paper demonstrates that the canon of socialist realism is in fact a literary
practice with its own style standards and prohibitions; a literary theory aimed at establishing and substantiating
of doctrines; and a historiographic model of literary process. The study proves that the socialist realist canon
is characterized by self-canonization as a way of canon structuring under the colonization conditions, that is,
when Russian literature is generally viewed as a canon for the other national literatures. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрена историография форм каноничности,
проанализирована типология канонических искусств. В
исследовании утверждается, что соцреализм как каноническое
искусство абсорбировал все канонизационные практики,
выработанные в истории мирового искусства и теоретической
мысли. Соцреалистический канон бытует как литературная
практика, в которой сформированы определенные стилевые
нормы и запреты; литературная теория, призванная
вырабатывать и обосновывать доктрины; историографическая
модель литературного процесса. В статье констатировано,
что для соцреализма характерна автоканонизационность
как способ структурирования канона в колонизационных
условиях, когда русская литература позиционируется как
канон для других национальных литератур. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Питання теоретичні |
uk_UA |
dc.title |
Соцреалізм як канонічне мистецтво |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Socialist realism as a canonical art |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Соцреализм как каноническое искусство |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
[7.038.5 (470 + 571): 82.02] “19” |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті