Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделювання роботи нового двоканального ємнісного мікроелектромеханічного гравіметра авіаційної гравіметричної системи

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хильченко, Т.В.
dc.date.accessioned 2018-10-09T15:49:24Z
dc.date.available 2018-10-09T15:49:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Моделювання роботи нового двоканального ємнісного мікроелектромеханічного гравіметра авіаційної гравіметричної системи / Т.В. Хильченко // Електронне моделювання. — 2018. — Т. 40, № 3. — С. 87-104. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0204-3572
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/emodel.40.03.087
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142474
dc.description.abstract Дано аналіз сучасних гравіметрів, які застосовуються при проведенні авіаційних гравіметричних робіт та найперспективніших наукових розробок. Запропоновано новий двоканальний ємнісний гравіметр (ДЄГ) з використанням мікроелектромеханічної системи (МЕМС) автоматизованої авіаційної гравіметричної системи (АГС). Обґрунтовано актуальність досліджень, можливість та доцільність використання ДЄГ у якості гравіметра АГС. Проведено аналіз літературних джерел у галузях сучасної авіаційної гравіметрії та МЕМС технологій у приладобудуванні. Описано конструкцію та принцип роботи запропонованого МЕМС ДЄГ, розроблено структурну схему. Поточнено значення коефіцієнта пружності підвісу складної форми. Розглянуто можливість та доцільність використання нейромережевого підходу в задачах розробки алгоритмів функціонування АГС із новим ДЄГ. uk_UA
dc.description.abstract Проанализированы современные гравиметры, используемые при проведении авиационных гравиметрических работ и перспективных научных разработок. Предложен новый двухканальный емкостной гравиметр (ДЕГ) с использованием микроэлектромеханической системы (МЭМС) автоматизированной авиационной гравиметрической системы (АГС). Обоснована актуальность исследований, возможность и целесообразность использования нового ДЕГ в качестве гравиметра АГС. Дан анализ литературных источников в области современной авиационной гравиметрии и МЭМС-технологий в приборостроении. Описаны конструкция и принцип работы предлагаемого МЭМС ДЕГ, разработана структурная схема. Уточнено значение коэффициента упругости подвеса сложной формы. Рассмотрена возможность и целесообразность использования нейросетевого подхода в задачах разработки алгоритмов функционирования АГС с новым ДЕГ. uk_UA
dc.description.abstract Modern gravimeters used in conducting aviation gravimetric works and promising scientific developments have been analyzed. The article is devoted to the study of a new dual-channel capacitive gravimeter (DCG) using the microelectromechanic system (MEMS) of the automated aviation gravimetric system (AGS). The paper substantiates the relevance of the research, the feasibility of the use of the newMEMSDCG as an DGS gravimeter. The analysis of literary sources in the field of modern aviation gravimetry and MEMS technologies in instrument making is carried out. The design and principle of the proposed MEMS DCG are described, a structural scheme is developed. The value of the coefficient of elasticity of the suspension of a complex form is specified. The possibility and expediency of the use of the neural network approach in the problems of developing algorithms for the functioning of the AGS with the new DCG is considered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Електронне моделювання
dc.subject Застосування методів та засобів моделювання uk_UA
dc.title Моделювання роботи нового двоканального ємнісного мікроелектромеханічного гравіметра авіаційної гравіметричної системи uk_UA
dc.title.alternative Моделирование работы двухканального емкостного микроэлектромеханического гравиметра авиационной гравиметрической системы uk_UA
dc.title.alternative Modeling of the Work of a New Dual-Channel Capacitive Mems Gravimeter of Aviation Gravimetric System uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.317


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис