Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Исследования бокового износа рельсов при механическом взаимодействии пути и колес ходовой части вагонов на криволинейных участках пути

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Говоруха, В.В.
dc.contributor.author Макаров, Ю.А.
dc.date.accessioned 2018-08-30T19:23:44Z
dc.date.available 2018-08-30T19:23:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Исследования бокового износа рельсов при механическом взаимодействии пути и колес ходовой части вагонов на криволинейных участках пути / В.В. Говоруха, Ю.А. Макаров // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпро: ИГТМ НАНУ, 2017. — Вип. 134. — С. 125-140. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-4556
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141330
dc.description.abstract Рассмотрены теоретические и экспериментально-технические исследования динамических процессов взаимодействия колеса и рельса в боковой плоскости, а также формирование бокового износа рельсов при механическом взаимодействии пути и колес ходовой части вагонов в криволинейных участках пути. Цель исследований – определение влияния коэффициента трения между боковой внутренней гранью головки рельса и боковой частью гребня бандажа колеса на нагруженность и эксплуатационные показатели износа боковой части головки рельса. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні та експериментально-технічні дослідження динамічних процесів взаємодії колеса і рейки в бічній площині, а також формування бокового зносу рейок при механічній взаємодії колії і коліс ходової частини вагонів в криволінійних ділянках колії. Мета досліджень - визначення впливу коефіцієнта тертя між бічною внутрішньою гранню головки рейки і бічною частиною гребеня бандажа колеса на навантаженість і експлуатаційні показники зносу бічної частини головки рейки. uk_UA
dc.description.abstract Theoretical and experimental technical studies of dynamic processes of wheel-andrail interaction in the lateral plane, as well as formation of the rail lateral wear during their mechanical interaction with the wheels of the wagon running gear in curvilinear track sections are considered. Objective of the research was to determine influence of coefficient of friction between rail head lateral inner edge and lateral face of the wheel ridge crest on the loads and operation of rail head lateral face depending on its wear. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Геотехнічна механіка
dc.title Исследования бокового износа рельсов при механическом взаимодействии пути и колес ходовой части вагонов на криволинейных участках пути uk_UA
dc.title.alternative Дослідження бокового зносу рейок при механічній взаємодії колії і коліс ходових частин вагонів на криволінійних дільницях колії uk_UA
dc.title.alternative Research of the rail lateral wear at their mechanical interaction with wheels of the wagon running gear in the curvilinear track sections uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 625. 032. 5.004.624.: 625.032.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис