Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Обоснование технологических схем и параметров реконструкции транспортной системы карьера ОАО "Лебединский ГОК"

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Швец, Д.В.
dc.date.accessioned 2018-06-17T11:51:58Z
dc.date.available 2018-06-17T11:51:58Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation боснование технологических схем и параметров реконструкции транспортной системы карьера ОАО "Лебединский ГОК" / Д.В. Швец // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2014. — Вип. 118. — С. 130-138. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-4556
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/137450
dc.description.abstract Показана необходимость разработки рациональных схем вскрытия глубоких горизонтов карьеров для каждого применяемого вида транспорта. Обоснованы зависимости для определения места расположения перегрузочных пунктов с учетом минимума энергетических затрат автотранспорта. Рассмотрена возможность отработки южного рабочего борта карьера ОАО «Лебединского ГОКа» с помощью проходки и формирования въездных скользящих железнодорожных съездов под максимально возможным руководящим уклоном, с учетом отработки рыхлых вскрышных пород средствами гидромеханизации. Предложено учитывать при проектировании на перспективу понижение ведения открытых горных работ ниже горизонта подсчета балансовых геологических запасов, за счет переноса транспортных коммуникаций с нерабочего на рабочий борт карьера. uk_UA
dc.description.abstract Показано необхідність розробки раціональних схем розкриття глибоких горизонтів кар'єрів для кожного застосовуваного виду транспорту. Обґрунтовано залежності для визначення місця розташування перевантажувальних пунктів з урахуванням мінімуму енергетичних витрат автотранспорту. Розглянуто можливість відпрацювання південного робочого борта кар'єру ВАТ «Лебединського ГЗК» за допомогою проходки та формування в'їзних ковзних залізничних з'їздів під максимально можливим керівним ухилом, з урахуванням відпрацювання розкривних порід засобами гідромеханізації. Запропоновано враховувати при проектуванні на перспективу зниження ведення відкритих гірничих робіт нижче горизонту підрахунку балансових геологічних запасів, за рахунок перенесення транспортних комунікацій з неробочого на робочий борт кар'єру. uk_UA
dc.description.abstract A need for developing efficient schemes for deep horizon opening in the quarries with taking into account each type of transports is shown. Dependences for fixing locations of the transfer points with minimal expenditure of energy for the motor transport are disclosed. The author considers a possibility to mine highwalls in the quarry of the “Lebedinsky MPP" Company with drivage and formation of entry sliding rail off-ramp with maximally possible ruling grade and with mining loose overburden by hydromechanical facilities. It is proposed to take into account in future designs further deepening of open-cast mining operations below horizon of estimated geological reserves because of transport communications transferred from spoil bank to the highwall. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Геотехнічна механіка
dc.title Обоснование технологических схем и параметров реконструкции транспортной системы карьера ОАО "Лебединский ГОК" uk_UA
dc.title.alternative Обгрунтування технологічних схем і параметрів реконструкції транспортної системи кар'єра ВАТ «Лебединський ГЗК» uk_UA
dc.title.alternative Rationale of schemes and parameters for reconstruction of existing transport system in quarry of "LEBEDINSKY MPP" company uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 622.271:622.013


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис