Для синхронних двигунів із вбудованими у ротор постійними магнітами виконано порівняння динамічних властивостей
типових систем векторного керування (з підтримкою потокоутворюючої складової струму статора
на нульовому рівні) і систем з використанням стратегій оптимального керування. Теоретично обґрунтовано
методику поліпшення динамічних властивостей систем з оптимальними енергетичними показниками шляхом
коригування алгоритму роботи регулятора швидкості.
Для синхронных двигателей со встроенными в ротор постоянными магнитами выполнено сравнение динамических
свойств типовых систем векторного управления (с поддержанием потокообразующей составляющей
тока статора на нулевом уровне) и систем с использованием стратегий оптимального управления. Теоретически
обосновано методику улучшения динамических свойств систем с оптимальными энергетическими показателями
путем коррекции алгоритма работы регулятора скорости.
For synchronous motors with permanent magnet built-in rotor made comparison of the dynamic properties of typical
vector control systems (maintaining flux-component of the stator current at zero) and systems using optimal control
strategies. Theoretically was proved methods of improving dynamic properties of the systems with optimum energy
performance by adjusting the algorithm of the speed controller.