Стаття присвячена міжвидовій взаємодії літератури та образотворчого мистецтва у творчості Т.
Шевченка. Питання інтеракціонізму і комплексної рецепції вимагають розробки термінологічного апарату,
зокрема, тут відслідковується гіпотипозис як одна з форм словесно-зображального інтеракціонізму.
Численні гіпотипозиси в поезії та прозі Шевченка мають відповідники в його образотворчому мистецтві,
а також у творах низки українських художників.
The article focuses upon different types and levels of interaction between literature and visual arts in the
works by T.Shevchenko. Such an interaction naturally calls for the new apparatus criticus, and the introduction
of hypotyposis as a representation of a certain verbal and visual interaction mode seems to be one of the
possible solutions allowing to meet this demand. Thus the numerous hypotyposes found in T.Shevchenko’s
poetry and prose works usually have their equivalents in his paintings as well as in the works of a whole number
of prominent Ukrainian painters.
Статья посвящена межвидовому взаимодействию
литературы и изобразительного искусства в творчестве
Т.Шевченко. Проблема интеракционизма и комплексной
рецепции требует разработки терминологического
аппарата, в том числе, тут просматривается гипотипозис
как одна из форм словесно-изобразительного
интеракционизма. Многочисленные гипотипозисы в поэзии и прозе Шевченко имеют соответствия в его изобразительном искусстве, а также в произведениях ряда украинских художников.