В статті сформульовано вербальну модель інфраструктури е-комерційного підприемства на основі розробки схематичного бізнес-плану для відкриття електронного магазину споживчих товарів. Проведено аналіз взаємодії гравців ринку електронної комерції та основних рис середовища, в якому знаходиться сучасний вітчизняний інтернет-магазині, що необхідно для розуміння ступеню та перспектив розвитку електронної комерції в Україні.
В статье сформулирована вербальная модель инфраструктуры е-коммерческого предприятия на основе разработки схематического бизнес-плана для открытия электронного магазина потребительских товаров. Проведен анализ взаимодействия игроков рынка электронной коммерции и основных черт среды, в которой находится современный отечественный интернет-магазин, что необходимо для понимания степени и перспектив развития электронной коммерции в Украине.
The verbal model of the e-business company infrastructure has been formulated. It is based on the schematic business plan design to opening of the e-store of consumer goods. Actual item analysis the interaction between market players of e-commerce and the main features of the environment in which there is a modern native online store. It is necessary for understanding the degree and possibility of development of e-commerce in Ukraine.