Рассматриваются два способа оценки итоговых оценок студентов, реализованных на основе экспертных заключений относительно степеней важности оценочных признаков и на основе нечёткой логической системы вывода, построенной на базе вербальной модели. На произвольном примере академической группы студентов проведён сравнительный анализ результатов, полученных с применением данных методов.
Розглядаються два способи оцінки підсумкових оцінок студентів, реалізованих на основі експертних висновків щодо ступенів важливості оціночних ознак і на основі нечіткої логічної системи виведення, побудованої на базі вербальної моделі. На довільному прикладі академічної групи студентів проведений порівняльний аналіз результатів, отриманих із застосуванням даних методів.
Two methods for assessing the students' final grades, implemented on the base of expert conclusions regarding the degree of importance of the evaluation characteristics and on the base of a fuzzy logical inference system of conclusion based on the verbal model are considered. An arbitrary example of the academic group of students it is conducted a comparative analysis of the results obtained with the application of these methods.