Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Анізотропна фільтрація з використанням текстурних карт вагових коефіцієнтів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Романюк, О.Н.
dc.contributor.author Дудник, О.О.
dc.date.accessioned 2018-03-26T19:29:08Z
dc.date.available 2018-03-26T19:29:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Анізотропна фільтрація з використанням текстурних карт вагових коефіцієнтів / О.Н. Романюк, О.О. Дудник // Реєстрація, зберігання і обробка даних. — 2017. — Т. 19, № 3. — С. 34-41. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1560-9189
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131683
dc.description.abstract Запропоновано метод використання спеціальних текстурних карт ва­гових коефіцієнтів для підвищення продуктивності обчислення вагових функцій у процесі анізотропної фільтрації текстур за рахунок викорис­тання заздалегідь розрахованих вагових коефіцієнтів. uk_UA
dc.description.abstract Предложен метод определения весовых коэффициентов с помощью использования специальных текстурных карт. Показано, что использование текстурных карт дает возможность существенно повысить производительность анизотропной фильтрации текстур за счет использования предварительно рассчитанных весовых коэффициентов. uk_UA
dc.description.abstract The application of anisotropic texture filtering for the rendering of images with a high degree of realism is analyzed. It is justified the need of using weighting factors that take into account the physical characteristics of the pixels output from averaging colors texels. It was found that among all models of pixel in the most adequate is the Gaussian model according to which, a pixel in screen space has the shape of a body of rotation of a Gaussian curve with a base diameter equal to 1 and the volume is equal to 1. The formulas for use Gauss model when performing anisotropic filtering are provided.It is shown that the high computational complexity makes it difficult to use weighting functions based on Gauss model of a pixel in complex graphics scenes with high requirements for computing performance. To reduce computational complexity calculation of weight functions in the process of anisotropic texture filtering, a method of determining the weights by using special texture maps has been proposed. It is shown that the application of texture maps gives the possibility to significantly improve performance of anisotropic texture filtering through the use of pre-calculated weighting factors. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем реєстрації інформації НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Реєстрація, зберігання і обробка даних
dc.subject Математичні методи обробки даних uk_UA
dc.title Анізотропна фільтрація з використанням текстурних карт вагових коефіцієнтів uk_UA
dc.title.alternative Анизотропная фильтрация с использованием текстурных карт весовых коэффициентов uk_UA
dc.title.alternative Anisotropic filtering with using texture maps of weight coefficients uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.925.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис