Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Графіка поетичного тексту Шевченка

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чамата, Н.
dc.date.accessioned 2018-03-23T15:32:38Z
dc.date.available 2018-03-23T15:32:38Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Графіка поетичного тексту Шевченка / Н. Чамата // Слово і Час. — 2008. — № 3. — С. 39-45. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131483
dc.description.abstract У статті розглядається один із рівнів структури Шевченкового поетичного тексту графіка в її зв язках із семантикою. Аналіз особливостей таких елементів графічної організації, як графічний поділ віршового рядка і пробіл, мінус-вірш (або крапкування рядків), зміна шрифту тощо дає змогу дійти висновків: 1) поет повною мірою володів існуючими в його час засобами графічної виразності і зробив певний внесок у їхній розвиток; 2) графіка поетичного тексту Шевченка важливий елемент композиційної будови, чинник формування художнього образу. uk_UA
dc.description.abstract This article investigates one of the structural levels of Shevchenko s poetical texts, that is, their graphical form in view of its semantics. Having analysed such elements of graphical representation as the graphical segmentation of the line of poetry, the use of gaps and minus-verses, changes of type etc., the author of the essay concludes that: 1) the poet had a perfect command of all the expressive graphical means available at that time and made a certain contribution to their development; 2) the graphical form of Shevchenko s poetical texts is an important element of their composition and a factor which stipulates the creation of his metaphors. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассаматривается один из уровней структуры поэтического текста Шевченко – графика в ее связях с семантикой. Анализ особеностей таких элементов графической организации, как графическое членение стиховой строки и пробел, минус-стих (или отточие), смена шрифта и т. д. приводит в выводам: 1) поэт полной мерой владел существующими в его время средствами графической выразительности и внес определенный вклад в их развитие; 2) графика поэтического текста Шевченко – важный элемент композиции, средство формирования художественного образа. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Шевченківська енциклопедія uk_UA
dc.title Графіка поетичного тексту Шевченка uk_UA
dc.title.alternative Graphical form of T. Shevchenko’s poetical texts uk_UA
dc.title.alternative Графика поэтического текста Шевченко uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис