Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Досвід і риторика смерті у творчості молодомузівців

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Демська-Будзуляк, Л.
dc.date.accessioned 2018-03-19T16:46:27Z
dc.date.available 2018-03-19T16:46:27Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Досвід і риторика смерті у творчості молодомузівців / Л. Демська-Будзуляк // Слово і Час. — 2008. — № 1. — С. 25-31. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131298
dc.description.abstract Одна з найпопулярніших тем періоду раннього модернізму – тема смерті. Саме феномен смерті створює таку межову ситуацію, у дискурсі якої можна спостерігати зміни в системі цінностей як окремої людини, так і цілої епохи. У запропонованій у статті класифікації розглядаються три типи смерті залежно від тих чи тих естетичних парадигм європейського мистецтва – смерть позитивістська, або освоєна; смерть романтична; смерть модерністична, або ж дика. У творчості молодомузівців тема смерті найбільше висвітлена в поезії П.Карманського та прозі М.Яцкова. uk_UA
dc.description.abstract One of the most popular themes of early modernism was the theme of death. It is the phenomenon of death that causes borderline situations, thus marking the important changes in the system of values, either of an individual or of the epoch as a whole. In this article we classify the aesthetic approaches to death into three major types: the positivistic death, the romantic death and the modernistic death. Each of these types is peculiar to a certain cultural period. Among the members of “Moloda Musa”-group the theme of death was most frequently mentioned in the poetry of P.Karmansky and in the prose of M.Yatskiv. uk_UA
dc.description.abstract Одной из самых популярных тем периода раннего модернизма является тема смерти. Поскольку именно феномен смерти создает такую граничную ситуацию, в дискурсе которой можно увидеть изменения в системе ценностей как отдельного человека, так и целой эпохи. В предлагаемой в статье классификации рассматриваются три вида смерти в зависимости от тех или иных эстетических парадигм в европейском искусстве – смерть позитивистская, или освоенная смерть; смерть романтическая; смерть модернистская, или дикая. В творчестве поэтов и писателей “Молодой Музы” тема смерти наиболее прописана в поэзии П.Карманского и прозе М.Яцкова. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject ХХ століття uk_UA
dc.title Досвід і риторика смерті у творчості молодомузівців uk_UA
dc.title.alternative Experience and rhetoric of death in the works by “Moloda Muza” (“Young Muse”) uk_UA
dc.title.alternative Опыт и риторика смерти в творчестве молодомузовцев uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис