Стаття присвячена характеристиці розвитку буксирного та пасажирського
парового флоту України у 1928-1958 роках. Аналізуються склад флоту та особливості окремих суден як у довоєнний (1928-1941 рр.), так і повоєнний (1944-1958 рр.) періоди. Особлива увага приділяється проблемі відновлення флоту після війни за рахунок суден нового покоління з поліпшеними техніко-економічними характеристиками.
Відзначається вирішальну роль заводу «Ленінська кузня» у створенні цих суден.
Статья посвящена характеристике развития буксирного и пассажирского парового
флота Украины в 1928-1958 годах. Анализируются состав флота и особенности
отдельных судов как в довоенный (1928-1941 гг.), так и послевоенный (1944-1958 гг.)
периоды. Особое внимание уделяется проблеме восстановления флота после войны
за счет судов нового поколения с улучшенными технико-экономическими характеристиками. Отмечается решающую роль завода «Ленинская кузница» в создании этих судов.
The article is devoted to the development of the towing and passenger steam fleet in
Ukraine in 1928-1958, respectively. Analyzes the features of the fleet and individual ships
both in the pre-war (1928-1941 gg.), And the post-war (1944-1958 gg.) Periods. Particular
attention is paid to the issue of the restoration of the fleet after the war at the expense of the
new generation of ships with improved technical and economic characteristics. The critical
role of "Lenin's smithy" plant in the creation of these courts.