Розглянуто особливості формування системи підготовки і атестації наукових та
науково-педагогічних кадрів електротехнічного профілю в провідних вищих технічних
навчальних закладах України та Інституті електродинаміки АН УРСР. На основі аналізу нормативно-правових документів та архівних матеріалів встановлено характерні
ознаки функціонування інституту аспірантури та докторантури на тлі освітньої
державної політики другої половини ХХ ст. Акцентовано увагу на ролі професійного
середовища вищої електротехнічної школи в підготовці наукових кадрів.
Рассмотрены особенности формирования
системы подготовки и аттестации научных и научно-педагогических кадров электротехнического профиля в ведущих высших технических учебных заведениях Украины и
Институте электродинамики АН УССР. На основе анализа нормативно-правовых документов и архивных материалов установлено характерные признаки функционирования института аспирантуры и докторантуры на фоне образовательной государственной политики второй половины ХХ в. Акцентировано внимание на роли профессиональной среды высшей электротехнической школы в подготовке научных кадров.
The features of the formation of a system of training and certification of scientific and scientificpedagogical
staff in leading electrical profile of higher technical educational institutions of
Ukraine and the Ukrainian Academy of Sciences Institute of electrodynamics. Based on the
analysis of legal documents and archival materials found characteristic features of the functioning
of the institute of post-graduate education on the background of the state policy of the
second half of the twentieth century. Emphasize the role of the professional environment of
higher electrical school in the training of scientists.