Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність орієнтації діяльності сучасного підприємства на вироблення потрібних та вигідних товарів. Рекомендовано, перш ніж займатись виробництвом продукції, проводити дослідження ринку з метою виявлення незадоволених потреб споживачів.
Обоснована целесообразность рассмотрения процесса управления затратами предприятия с позиций эволюции концепции маркетинга. Освещена сущность концепции цепочки ценностей и предложено ее усовершенствование путем предшествования эффективного маркетинга всем другим процессам на предприятии. Доказана необходимость ориентации деятельности современного предприятия на производство нужных и выгодных товаров. Рекомендовано, прежде чем заниматься производством продукции, проводить исследование рынка с целью выявления неудовлетворенных потребностей потребителей.
In the article the expediency of considering the cost management of enterprise process from the positions of the evolution concept of marketing is based. The essence of the value chain concept is highlighted and its improvement by precedence of effective marketing to all other processes at the enterprise is proposed. The necessity of orienting the activity of a modern enterprise for the production of necessary and profitable goods is proved. Before doing production of products, to conduct market research in order to identify unmet consumer needs is recommended.