У статті розглядається питання впровадження на
рубежі ХІХ–ХХ ст. методики використання інформаційних
ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Автор
аналізує погляди тогочасних методистів та дидактистів
стосовно впровадження реального та реферативного
методів навчання, використання хрестоматій, які давали
можливість активізувати діяльність учнів з формування умінь
використовувати інформаційні ресурси.
В статье рассматривается вопрос внедрения на рубеже
XIX–ХХ ст. методики использования информационных ресурсов
в процессе обучения истории в отечественных школах. Автор
анализирует взгляды методистов и дидактистов того времени
по внедрению реального и реферативного методов обучения,
использования хрестоматий, позволявших активизировать
деятельных учащихся на формирование умений использовать
информационные ресурсы.
This paper discusses the implementation at the turn of the
nineteenth and twentieth centuries, the method using information
resources in teaching history in local schools. The author analyzes the
views of contemporary trainers and didactic on the implementation
of real and abstract teaching methods, the use of readers, which
made it possible to increase participation of students from forming
abilities to use information resources.