Целью статьи является исследование способов использования инструментов Web 2.0 – технологий в контексте обучения (формального и неформального) персонала на предприятиях сферы малого и среднего бизнеса (МСП). Одна часть проблем е-обучения на МСП, являющаяся объектом настоящей статьи, – это концептуальные, и они касаются адаптации технолоий, другая – прикладные, связанные с проблемами болгарских МСП по внедрению е-обучения и выбору стратегии, продуктов и услуг е-обучения.
Метою статті є дослідження способів викорис- тання інструментів Web 2.0 – технологій в контексті навчання (формального і неформального) персоналу на підприємствах сфери малого і середнього бізнесу (МСП). Одна частина проблем е-навчання на МСП, що є об’єктом статті, – це концептуальні, і вони стосуються адаптації технологій, інша – прикладні, пов’язані з проблемами болгарських МСП по впрова- дженню е-навчання і вибору стратегії, продуктів і послуг е-навчання.
The aim of this article is to make a study of the possibilities of Web 2.0 tools’ usage – the technologies in the context of learning (formal and informal) of staff in small and medium enterprises (SMEs). Some of the problems of e-learning in SMEs –subject of this article, are conceptual and are related to the adaptation of technology, others – are applied and related to the problems of the Bulgarian SMEs to adopt e-learning and to choose a strategy, products and services of e-learning.