Статтю присвячено пошуку шляхів покращення методології стратегічного аналізу та синтезу показників підприємства на базі системного підходу. Доведено, що класичний SWOT-аналіз зі своїм звичним формалізмом і дуже невизначеними можливостями до синтезу повинен бути заміненим на системну методологію управління за Дж. Гараєдагі, підсилену надійними інструментами імітаційного або «м’якого» моделювання.
Статья посвящена поиску путей улучшения методологии стратегического анализа и синтеза показателей предприятия на базе системного подхода. Доказано, что классический SWOT-анализ со своим привычным формализмом и очень неопределенными возможностями к синтезу должен быть замененным на системную методологию управления по Дж. Гараедаги, усиленную надежными инструментами имитационного или «мягкого» моделирования.
The article is devoted to searching the ways of improvement the strategic analysis methodology and synthesis of enterprise indexes on the base of the system approach. It is proved that classic SWOT-analysis with the usual formalism and very indefinite possibilities for the synthesis must be substituted for the system methodology of management by Jamshid Gharajedaghi, that is forced by the reliable instruments of imitation or «soft» modeling.